SATIŞ SONRASI HİZMETLER OLUŞUM VEYA İYİLEŞTİRME PROJESİ KAPSAMINDA;
GOSYS,
Ne yapar?
İşletmelerde tamamlanan satışlarda,
– süreç sonrasında yaşanacak problemleri düzeltici,
– müşteri memnuniyetini analiz etmeye yönelik olarak, müşterilere rastgele erişim sağlayıp, geri bildirim alan,
– alınan müşteri memnuniyet raporlarını bir crm havuzuna atan, bir sistem bir sistem projesi yapar. Şayet mevcut bir süreç varsa, iyileştirme projesi üretir.
Ne için yapar?
İşletmenin satışını gerçekleştirdiği ürünlerin,
– satış sonrası çıkacak aksaklıklara ilişkin çözüm takibinin eksiksiz yapılabilmesi,
– müşterinin memnuniyet derecesini ölçmek ve rapolamak,
– ilgili raporların daha sonra kullanılmak üzere depolanmak,
– bu raporlardan yönetimin müşteri geri bildirimi açısından katışıksız bilgilendirmek için yapar.
Projeden beklenen çıktılar nelerdir?
– satış sonrası hizmetlerin eksiksiz yerine getirilmesi,
– müşteri memnuniyetini yükseltme,
– müşterilerin şikayet bilgilerine istenildiği anda ulaşılması,
– yönetimin net bir şekilde, müşteri geri bildirimleri konusunda raporlanması, bu projenin en önemli bir çıktılarıdır.
Proje algoritması
