KALİTE YÖNETİM VE KONTROL SÜREÇ DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA, GOSYS;
Ne yapar?
Tüm işletmelerde,
– üretim veya hizmet girdi sürecinde,
– aktif üretim hatlarında, ve hat sonlarında, yapılacak kalite kontrol eylemlerinde,
– işletmenin tüm süreçlerine ilişkin kalite yönetim ve yazışma kültürünün oluşmasında,
– gelişen anlık, süregelen veya süreli olaylar için,
– yapılması gereken eylem adımlarını,
– işletmenin ilgili bölüm sorumlusu ile eşgüdümlü bir şekilde yönlendirmek suretiyle,
– periyodik zaman dilimlerinde gerçekleştiren, bir danışmanlık hizmeti üretir.
Ne için yapar?
Tüm işletmelerde kalite kontrol-yönetim ve yazılı kültürünün oturması için yapar.
Beklenen çıktılar nelerdir?
Müşterilerin kalite beklentilerini eksiksiz karşılamak ve yönetimde yazılı kültürün içselleşmesi, bu danışmanlık faaliyetinin en önemli çıktısıdır.