KALİTE YÖNETİM VE KONTROL SÜREÇ DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA, GOSYS;

Ne yapar?

Tüm işletmelerde,

– üretim veya hizmet girdi sürecinde,

– aktif üretim hatlarında, ve hat sonlarında, yapılacak kalite kontrol eylemlerinde,

– işletmenin tüm süreçlerine ilişkin kalite yönetim ve yazışma kültürünün oluşmasında,

– gelişen anlık, süregelen veya süreli olaylar için,

– yapılması gereken eylem adımlarını,

– işletmenin ilgili bölüm sorumlusu ile eşgüdümlü bir şekilde yönlendirmek suretiyle,

– periyodik zaman dilimlerinde gerçekleştiren, bir danışmanlık hizmeti üretir.

Ne için yapar?

Tüm işletmelerde kalite kontrol-yönetim ve yazılı kültürünün oturması için yapar.

Beklenen çıktılar nelerdir?

Müşterilerin kalite beklentilerini eksiksiz karşılamak ve yönetimde yazılı kültürün içselleşmesi, bu danışmanlık faaliyetinin en önemli çıktısıdır.

Proje algoritması