Satış & Pazarlama
Hem satış pazarlama bölümü hem de bu sektörde olan firmalar için faaliyetler ile alakalı yurt içi ve yurt dışı bölge koordinasyonunun düzgün bir şekilde yapılması gerekmektedir. Bunun için de önce güzel ve etkili bir projeye sahip olunmalıdır. GoSys size proje konusunda yardım ederek, daha etkili çözümler elde edebilmenize imkân vermektedir.
Firmamız sadece sıfırdan proje hazırlamayı değil, yürürlükte olan sistemi de inceleyerek buna göre düzenleme çalışmalarını gerçekleştirmektedir. Amacımız işletmenin bölge satış birimlerinin verimli şekilde kurulmasına, kurulan sistemin de etkili biçimde çalışmasına olanak tanımaktır. Çözümlerimizin en etkili çıktıları bölge temsilcilikleri ile merkez teşkilatının koordineli biçimde çalışarak yazılı kültür vasıtasıyla merkeze destek olmasını sağlamadır.
Satış pazarlama bölümlerinde süreçlerinizi oluşturun
Satış pazarlama departmanı için hem imal edilen ürünlerin hem de depolarda yaşanan hareketliliğin iyi bir şekilde organize edilmesi gerekmektedir. Aynı zamanda depolardan olan sevkiyat ve yönlendirmeleri de izlemek şarttır. Sistem projelerimiz bunu daha etkili şekilde yapma konusunda da size yardımcı olmaktadır.
Böylece hem ürünleri satarken hem de yönlendirirken daha optimum koşullar elde etmek mümkün hale gelmektedir. Bunun sonucunda sevkiyat emirleri de daha etkili bir şekilde yerine getirilebilmektedir.
Bu süreçte satış pazarlama bölümü için dış ticaret oluşturma da yapılmaktadır. Eğer yurt dışında da hizmet veriyorsanız sürecin yine etkili şekilde kurulması, var olanların ise dünyaya uygun şekilde organize edilmesine ihtiyaç vardır.
GoSys bu kapsamda modern projeler ortaya koyarak ihracat faaliyetlerini daha kolay yapmanıza katkı sağlamaktadır. Siz de ihracatta satış ve pazarlama süreçlerini daha kusursuz hale getirmek istiyorsanız, bizimle iletişime geçmeniz mümkündür.
Satış sonrası süreçleri optimize edin
GoSys sadece satış öncesi değil satış sonrası için de satış pazarlama departmanı hizmetleri vermektedir. Böylece süreç ardından yaşanacak problemler daha etkili şekilde düzeltilerek müşteri memnuniyeti elde edilebilmektedir. Aynı zamanda bunu analiz ederek geri bildirim almaya, böylece gelecek zamanlara yönelik ön bilgi edinmeye yönelik hizmetler de bulunmaktadır.
Raporlar bir CRM havuzuna atılarak bir sistem projesi yapılmakta, böylece süreçleriniz daha da verimli hale gelmektedir.